i305
30.05.2010 Tuntuu siltä, että loppupään hommat on kaikkein työläimmät. Tästä tulee (ehkä) yhdistetty istuin ja työkalupakki.
i306
30.05.2010 Näistä pitäisi kasata ohjaussysteemit. Motivaatio vain on hakusessa.
i307
30.05.2010 Polttoainetankin pahvista prototyyppiä on soviteltu etukannen alle. Laitan astian sinne piiloon sillä vapaata tilaa ei tässä veneessä ole tarpeettomasti.
i308
20.06.2010 Tätä näperrellessä meni tavattomasti aikaa. Tarkoituksena on saada myös pyörivät osat piiloon.
i309
20.06.2010 Tekniikka alkaa olla kohdallaan. Ohjaus toimii, pilssivedet pumpataan ulos ja polttoaineputki on mallinnettu paikalleen.
i310
25.06.2010 Juhannuksen 2010 kunniaksi vedettiin lippu salkoon. Alkuperäisestä aikataulusta ollaan vain yksi vuosi myöhässä. Useamman vuoden vajassa oleskelu lähestyy loppuaan. Saa nähdä tottuuko enää elämään ulkoilmassa.
i311
27.06.2010 Loppusiivous työmaalla on tehty vaikka bensatankki on vielä laittamatta paikoilleen.
i312
27.06.2010 Keulapultille on porattu reikä ja se on istutettu paikoilleen.
i313
16.07.2010 Vene ei ole vielä valmis, mutta ensimmäiselle koeajolle on tarkoitus mennä huomenna.
i314
17.07.2010 Vielä hetki...
i315
17.07.2010 Wickström on vielä käynnissä. Oikealla olevan tilapäisen bensatankin korkki on ruuvattu tiukasti kiinni seurauksin jotka ovat yleisesti tunnetut, mutta eivät tule aina ensimmäisenä mieleen.
i316
17.07.2010 "Pelastusvene" on onneksi mukana. Tässä mennään vielä eteenpäin.
i317
17.07.2010 Jossain vaiheessa selvisi pysähdyksen syy, mutta tässä jo taas "nautiskellaan". Matkan jälkeen meni myös kaasari vaihtoon ja sytytykselle haettiin täsmällisempää hetkeä. Lopullista bensatankkia edelleen odotellaan.
i319
31.10.2010 Vielä yksi reikä.
i318
31.10.2010 Bensatankki on nyt kannen alle asennusta vaille. Huohotin on lainattu mp-puolelta. Nähtäväksi jää onko toimiva ratkaisu.
i320
31.10.2010 Tankki on paikoillaan.
Sivun alkuun